academy HUB Praha
Školicí místnosti v Praze jsou ideální si pronajmout, pokud plánujete pořádat školení, seminář nebo poradu. Academy HUB milují také novináři, kteří se zde pravidelně setkávají na tiskových konferencích. Inspirativní designové prostředí přeje brainstormingům, meetingům i workshopům.
PRAHA – školicí místnost Velká
- 30 osob, "divadlo" 50
- 100 m2
- 3 000 Kč/h
- 15 000 Kč/den
PRAHA – školicí místnost Malá
- 10 až 15 osob
- 60 m2
- 2 600 Kč/h
- 13 000 Kč/den
Reference
Prostor byl fakt super, využili jsme ho na pohoštění IT CEOs ku příležitosti techbrunche! Pohodlné sezení, dost místa na networking a žádné tlačenice u kávy – co víc si přát? Akustika byla perfektní, takže jsme slyšeli všechny prezentace i vtípky bez nutnosti hlasitě opakovat. Celkové prostředí bylo příjemné a moderní, zkrátka místo, kde vás baví strávit čas a ještě se něco naučit. Organizátorům patří palec nahoru – vše šlapalo jak hodinky. Catering? Top! Vše krásně naservírované a po ruce, takže hlad ani žízeň rozhodně nehrozily. Za nás velká spokojenost a klidně bychom se sem vrátili. 😊
Veronika Homola – ASOCIACE SOFTWAROVÝCH AGENTUR - tajemník
Tento týden jsme pořádali v academy HUB dvoudenní školení pro naše zaměstnance firmy EUROPLASMA. Velmi doporučuji, komunikace s paní Kratochvílovou naprosto bezvadná, děkuji Vám za trpělivost a vstřícnost. Prostory příjemné, moderní, vybavené. Pan David, který nám pomáhal s přípravou kávy a občerstvení, velmi milý sympaťák. Pokud budu ještě někdy zajištovat prostory pro další akci, rozhodně nebudu hledat jinde. A jako bonus výborný catering. Mnohokrát děkujeme za skvělou organizaci. Šárka
Šárka S. – EUROPLASMA - center manager
Naše společnost RENTEL je velice spokojená, že si pro Creative 4HR “out of the box” vybrala zrovna tyto prostory. Obsluha byla velice příjemná, občerstvení výborné.
Lucie Flekalová – RENTEL
Před 2 dny jsme měli v prostorách academy HUB celodenní workshop a všichni účastníci byli nadšeni příjemným prostředím a vstřícností personálu. Catering byl nápaditý a obsluha bez chyby. Děkujeme.
Marta Vaňková – ALZHEIMER NADAČNÍ FOND - sekretariát
Academy HUB v Praze byl skvělá volba pro naši konferenci, krásné prostory a skvělá komunikace při organizaci. Určitě to nebyla poslední akce, děkujeme.
Iveta Balejová – ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘ PETRÁŠ REZEK - backoffice
Naše škola využila prostory a služby academy HUB v rámci školení. Krásný, příjemný prostor v dostupnosti MHD. Bezproblémové zajištění všech našich požadavků – občerstvení, asistence. Rádi tento prostor využijeme i pro příští akce.
Jitka Rajdlová – WEILOVKA - sekretářka
Poprvé jsme využili academy HUB pro seminář FranklinCovey a určitě to nebylo naposledy, protože to zkrátka nemělo chybu. Kromě skvělých prostor mě potěšilo exkluzivní občerstvení a výjimečná podpora.
Ondřej Komanec – FRANKLIN COVEY - konzultant a lektor
Academy HUB v Praze je prostě parádní volba, pokud plánujete školení nebo workshop. Prostory jsou moderní a světlé, což hodně pomáhá, když se chcete cítit pohodlně a produktivně. A co catering? Ten je prostě top – skvělé, čerstvé jídlo, které vám dodá energii na celý den. Jediná věc, kterou byste měli zvážit, je dražší parkování, což může být trochu nepříjemné pro ty, co jedou z dálky. Jinak ale fakt bez chyby! Tým je profi a o všechno se skvěle postaral.
Dana Chalupová – STORAGE ONE - marketérka
Přidávám se k velmi spokojeným klientům academy HUB, kteří se budou rádi do těchto příjemných prostor vracet. Ráda bych vyzdvihla rychlou a vstřícnou komunikaci od prvního kontaktu až po úplný konec akce. Prohlídka prostoru, občerstvení, časový harmonogram dle našeho přání, nic nebyl problém. Děkuji za spolupráci a doporučuji i všem ostatním.
Irena Drabešová – SPRÁVA ŽELEZNIC - systémová specialistka
Velice příjemné místo s velice ochotným personálem!! Skvělý vyber občerstvení a hlavně prostory jsou klimatizované!!
Václav Solař – AI INSTITUTE
Rád bych pochválil prostory academyHub v Praze, kde jsme nedávno organizovali dvoudenní workshop zaměřený na umělou inteligenci. Prostory jsou krásně navržené, moderní a velmi dobře vybavené, což vytvořilo ideální prostředí pro naše školení. Zvláště musím vyzdvihnout skvělou obsluhu a výborný catering, které přispěly k celkově velmi příjemné atmosféře. Celý tým academy Hub byl maximálně profesionální a přátelský, což nám umožnilo soustředit se plně na obsah našeho workshopu. Určitě se sem budeme rádi vracet pro naše další akce. Mohu jen doporučit!
Luka Budík – AI INSTITUTE - programátor, implementační specialista
V academy HUB jsem včera s kolegou Fandou realizoval trénink pro skupinu 26 lidí. Rozdělili jsme si je do dvou místností, které tu nabízejí. Líbí se mi přirozené světlo a klid za okny. Prostory jsou moderní a vše to pěkně ladí, včetně milé obsluhy a chutného oběda z nedalekého bistra. K tomu hromada ovoce a napečené, zřejmě domácí, buchty. Těším se na příští příležitost se sem vrátit s nějakým školením.
Jiří George Konečný – HUMANCRAFT - trenér a facilitátor
Krásné místo na seminář či školení. V academy HUB je skvělá komunikace, vše krásně proběhlo po e-mailu a pak i na místě v den konání akce. My se sem rádi vracíme s pořádáním našich seminářů, proto všem doporučuji, je vidět, že se velmi snaží splnit všechna přání a na servisu to je znát. Děkuji za vše a příště se těšíme. iHETA o.p.s.
Michaela Mandelíková – Value Outcomes - office manažerka
Byli jsme velmi spokojeni s profesionálním přístupem na závěrečné konferenci výkonného projektu EU Horizon zaměřeného na terapeutickou dodávku léků. Skvělá lokalita, vynikající komunikace a profesionální přístup organizátorů. Velmi doporučujeme.
Dominika Knappová – Univerzita Palackého v Olomouci - projektová manažerka
S profesionálním přístupem jsme byli velmi spokojeni. Krásné místo, skvělá domluva i samotná realizace akce. Velmi doporučuji.
Veronika Kučíková – O2 Czech Republic - tiskové oddělení
Skvělé místo pro firemní akce, výborná dostupnost, milá a vstřícná komunikace, vše potřebné k dispozici, diskrétní zázemí, super podniky v bezprostředním okolí.
Daniela Benešová – PANATTONI - Executive Assistant & Internal Communication CZ
Měli jsme zde první workshop pro 40 osob a byli jsme maximálně spokojení. Prostor je příjemný prosklený, vybavený technikou a samozřejmě fajnové občerstvení. Děkujeme za servis přijdeme zas.
– REJdilky
Dnes jsme zde měli workshop a mohu vřele doporučit. Krásné místo, kde jsme se všichni cítili moc příjemně a bylo o nás moc hezky postaráno. Určitě se rádi vrátíme.
Lucia Zidi – REJDILKY - obchodní zástupce
V prostorách academy HUB jsme byli poprvé a určitě ne naposledy. Příjemné reprezentativní prostory, výborný catering a hlavně profesionální vstřícný přístup paní Ireny Kratochvílové nám umožnil zorganizovat workshop pro naše klienty na úrovni, jaké jsme si přáli a představovali. Moc děkujeme.
Kateřina Pořízková – MAILKIT - Marketingová specialistka
Moc milí a vstřícní majitelé. Krásné zázemí a možnost využívat skvěle vybavenou kuchyňku. Menší místnost je vhodná spíše pro menší skupinu. vybavení na online přenosy či nahrání školení.
Patricie Chvojková – Lektorka
V prostorách academy HUB jsme dnes realizovali kreativní vánoční workshop. 🎄 Chtěla bych poděkovat za veškerý profesionálně poskytnutý support před akcí, v průběhu i po ukončení. Rovněž oceňuji skvělou lokalitu, krásné a funkční prostory, které jsou na podobné workshopy zcela ideální. Ať se daří! 🍀🌸✨️
Katarína Burešová – Lektorka
V academy HUB jsme pořádali workshop a vše bylo skvělé! Ve všem nám vyšli vstříc, prostor byl krásný a celkově jsme moc spokojeni!
Veronika Jíšová – KNOWLIMITS - PR Account Manager
Velmi příjemné prostředí. Každé školení je super.
Hana Krůlová – Účastnice akce
Dostali jsme mnohem víc, než slibovaly fotky. K velmi příjemnému prostoru pro konání semináře, ve kterém se všichni cítili uvolněně a neformálně, byla skvělým bonusem opravdu osobní péče asistentky, která se o nás celý den starala – chystala občerstvení, dbala na pořádek a na místě řešila všechna naše přání – od prodlužovaček přes parkování zdarma po doporučení na výborný oběd. Rozhodně se plánujeme vrátit, protože pořádat akci v takovém prostoru je radost.
Lenka Hořáková – IMPACT METRICS - ESG Project Leader
Děkujeme za pronajmutí prostor a za tak vstřícný přístup. Opravdu nám to zpříjemnilo čas. Velmi si vážíme vašich rychlých odpovědí na naše otázky, a to jak během procesu rezervace, tak i během naší akce. Útulné prostory blízko centra se skvělým občerstvením byly perfektní a bonusem byla možnost zaparkovat přímo v budově. Osobní přístup týmu academy HUB z toho pro nás udělal opravdu jedinečný a fantastický zážitek. Ještě jednou děkujeme za Vaši laskavost a štědrost!
Karolína Horová – ZENTIVA - HR Business Partner
Využili jsme velké i malé prostory pro firemní předvánoční setkání regionálního managementu. Od poptávky po realizaci perfektní a velmi rychlá komunikace. Zajímavé prostory se specifickou, příjemnou atmosférou. K dispozici asistent po celý den. Servis skutečně na úrovni, upřímně se dnes s takto osobním přístupem často nesetkávám. K dispozici rovněž výborný a promyšlený catering na místě a možnost oběda v blízké restauraci (rovněž zajištěno asistentem). Umístění prostor blízko centra ideální. Cena rozumná. Nelze vytknout naprosto nic. Mohu 100% doporučit!
Vladimír Malík – ADLER PELZER GROUP - HR Director CEE
Moc bych chtěl poděkovat všem z academy HUB za velmi profesionální přístup a snahu splnit požadavky klientů. Velmi si cením jak kvality prostor samotných, tak doplňkových služeb. Pro mě jako lektora je to velmi důležité. Za mě jedno z nejlepších míst na školení v Praze.
Tomáš Hrouda – HUMANCRAFT - trenér, konzultant
Moc milí a vstřícní majitelé. Krásné zázemí a možnost využívat skvěle vybavenou kuchyňku. Menší místnost je vhodná spíše pro menší skupinu. vybavení na online přenosy či nahrání školení.
Petra – účastnice akce
Do academy HUB se vracíme opakovaně. Vyhovuje nám hezké prostředí a lokalita, chutné občerstvení. Komunikace a spolupráce s týmem academy HUB je úžasná.
Miriam Zábrženská – BUHLER GROUP - Human Resources Specialist | Talent Development | Life Long Learning | CSR
Krásné prostory pro školení, perfektní servis, lokalita, dostatečně velký prostor, naprostá spokojenost.
Lenka Jančařová – Účastnice akce firmy HF Pastry Academy
Skvělé místo, světlý a funkční prostor, sympatický a vstřícný personál!
Emma Niklová – REALPAD SOFTWARE – data entry specialist
Velmi hezký prostor, kvalitní vybavení, výborná dopravní dostupnost. Kolegové se shodli, že ho pro náš další workshop chtějí opět využít. Rychlá a vstřícná komunikace a výborné občerstvení!
Lenka Macková – CASALE PROJECT – external HR support
Nádherný a osobitý prostor v srdci Karlína! Jsme rádi, že jsme objevili academy HUB, kde nám pro náš meeting poskytli přesně to, co jsme hledali.
Skvělá domluva, krásné prostory, milý asistent na místě, výborný a pestrý catering.
Rádi se vrátíme při některém z našich dalších meetingů 🙂
Velké díky skvělému týmu academy HUB!
František Olša – NOVONORDISC – assistant, BU dia
Krásný prostor se skvělým servisem! Komunikace rychlá a bezproblémová, občerstvení super, výborně vybavené – jsme zde vždy spokojeni a můžu doporučit!
Bea Brosková – HUMANCRAFT – partner, trainer, visual facilitator, graphic recorder
V academy HUB jsme byli moc spokojeni a pronájem využíváme opakovaně. Oceňujeme zejména rychlou a milou komunikaci, perfektní zařízení a skvělý a pestrý catering. Můžeme jenom doporučit 🙂
Lucie Sirná – YUNGO – HR manager
Prostory academy HUB můžeme 100% doporučit. Krásné prostředí, milá a rychlá komunikace – opravdu spolupráce na úrovni!
Zuzana Hanušová – BROKERTRUST – týmová asistentka
Skvělé prostředí, místnosti perfektně vybavené a catering na míru. Přijdeme zas. 🙂
Jiří Procházka – STOCK PLZEŇ – BOŽKOV S.R.O. – manažer
Na academy HUB jsme se obrátili téměř za pět dvanáct, kdy jsme potřebovali přesunout pořádání naší vzdělávací akce. Spolupráce proběhla perfektně ve všech ohledech. Oceňuji rychlost komunikace a zejména pestrý catering, který byl perfektní a zároveň cenově dostupný. Na akci ve Velké školící místnosti jsme měli celkem asi 45 osob a vešli jsme se.
Tomáš Kučera – BONITES – investor
V academy HUB jsme uspořádali už několik školení a vždy k plné spokojenosti – pěkné netradiční prostředí a uspořádání, výborný servis a dobrá dostupnost.
Martin Krištof – KOLUMBUS PM – jednatel
Mám už určitý věk a když jsem před dvaceti-třiceti lety navštěvoval severské státy tak jsem byl vždy nadšen v jakých podmínkách lidé na západě pracují. Nyní naše firma pořádala školení ve zdejším prostoru academy HUBu a připomnělo mi to přesně pocity ze severských států… Provozovatelům přeji vše dobré, nám přeji ať se podobných prostor objeví více a na shledanou při nějaké návštěvě příště…
Kamil – účastník akce